نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش
پشتیبانی و خدمات پس از فروش یک مجموعه از جمله مواردی است که امتیاز و اعتبار آن مجموعه محسوب می گردد.
به طور کلی این عمل به دو روش انجام می شود:
روش اول:
پشتیبانی و خدمات پس از فروش تعهدی است که شرکتها برای پاسخگویی به نیاز مشتریان
برای پشتیبانی در یک دوره زمانی خاص (با نگاه کسب و کار) ارائه میدهند.
روش دوم:
خدمات پس از فروش خدمتی است که از سوی کارخانه سازنده به مشتری پس از فروش محصول ارائه میشود.
این خدمت میتواند شامل تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی یا بیشتر باشد.
در این روش خدمات پس از فروش کاملاً به محصول فروخته شده مرتبط است.
نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش بینش سبز
مشتری بینش سبز می تواند با ورود به صفحه تماس با ما مشکل خود را عنوان نماید.
همچنین اگر نیاز به توضیحی درباره محصولی داشته باشد می تواند در بخش چت آنلاین نیز مطرح نماید.
نحوه پشتیبانی و نحوه خدمات پس از فروش بینش سبز هر دو روش را برای مشتریان خود در نظر می گیرد.
با این توضیح که مشتری بینش سبز در هر حالت با شرکت بینش سبز طرف حساب است.
اگر کالایی خراب باشد یا در طول دوره گارانتی خراب شود، مشتری آن کالا را به نشانی شرکت که در سایت است ارسال می کند
کلیه امور لازم جهت ارسال به مراکز خدمات پس از فروش آن کالا توسط شرکت انجام می شود.
در انتها شرکت بینش سبز کالای مورد نظر رفع اشال شده را به نشانی مشتری ارسال می کند.
هزینه های پشتیبانی و هرینه های خدمات پس از فروش
در طول دوره گارانتی، مشتری بابت تعمیر یا تعویض کالا یا قطعه معیوب هزینه ای پرداخت نمی کند.
اما هزینه های رفت و برگشت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
چنانچه خرابی محصول در زمانی خارج از دوره گارانتی اتفاق افتاده باشد،
ابتدا پس از بررسی اشکالات محصول توسط واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش،
برآورد هزینه رفع اشکال آن محصول به مشتری اعلام می شود
در صورت تایید هزینه توسط مشتری، آن محصول تعمیر خواهد شد.
بنابراین در این صورت تمامی هزینه های تعمیر و رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.
توجه:
در حالت عمومی دوره گارانتی کالا توسط شرکت سازنده یا واردکننده محصول تعیین می شود
که به صورت کارت گارانتی در محصول یا روشهای پیامکی اطلاع رسانی می شود.
چنانچه در فاکتور محصول این شرکت مدت زمان گارانتی قید گردد، دوره گارانتی از زمان فاکتور محاسبه خواهد شد.